Wednesday, December 25, 2013

ᾮ Grace❤Baptized❤Reborn❤

雨蝶盛夏™ SteviaLaeyiaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ雨蝶樂雅 at 4:32:00 PM

2013*12*25
זּ
* * *

Lord of all Lords, 

Thanks for selecting me as one of YOUR heavenly princess :]

Today is the day YOU are born in shalom; 
and today is also the day I have reborn in the family of Christ :]


How great thou art,
How bless am i

Merry Christmas my beloved :]

Baptized ^^ 



耶稣基督  降生之日
我要宣告  我受洗了


感恩
一路扶持和鞭策我的牧长和属灵伙伴们

感谢天父把你们这群天使放进我的生命乐谱里

因为天国那不一样的爱
我的灵魂也从此不再一样


今天
我很蒙恩地在沙巴卫理公会主恩堂正式受洗了


未来的路还很长
但因为我的命运

一直很牢固地掌管在主耶和华的手中
所以我可以很放心的
奔跑祂为我预备的这丰盛道路

神爱我们每一个人
你也一样
希望还未认识主基督的你
有一天也能享受和拥抱
这份来自天国奇妙而永恒的喜乐恩泽

愿我们在天上的父
满满的赐福于你

圣诞快乐
新年快乐
重生快乐
^^

זּ
* * *


0 幸福留言:

Post a Comment

 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ雨蝶盛夏Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting